Love it like kanye loves kanye

 
Hej kära vänner. Som jag saknat bloggen och framförallt det jag nästintill brinner för, att fota. En hel drös med sjukt roliga upplevelser har jag hunnit uppleva och detta är bara början. Om ynka 38 dagar får jag uppleva balen,den dagen då jag sedan barnsben drömt om att få uppleva. Två dagar senare åker vi fyra tjejer och några killar från klassen till Ayia Napa för att ta del av allt som innebär studentresa, hur underbart! Sist men inte minst väntar en oförglömlig dag. Studenten. Behöver jag ens nämna min lycka och glädje?  
 
Har så mycket att delge mig av så den största anledningen till att jag startar upp min kära blogg igen är väl att jag ska lägga upp bilder nu under denna period, då det händer en himlans massa i livet. Så jag har något att minnas samtidigt ska jag försöka styra upp lite bilder inom mode då det är mitt absolut största intresse, för er som missat det. Ännu en till orsak är att jag kommer enligt planerna (som jag äntligen får sätta i verk efter 3 år) bosätta mig långt långt borta från Sverige till hösten. Lyckan är total.
 
Nu till en viss början kommer inte kvalitén på bilderna vara på högsta hugg utan kommer mestadels bestå av mobilbilder. Som sagt lägger upp undan för undan mest för att jag ska komma ihåg och sedan för att mina nära och kära ska kunna följa mig och mitt liv till hösten. 
Ha det bra fina ni!
2016-04-20
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0