Weekend / father's day

 
Kappa - MANGO
 
Redan söndag med betoning utan ångest. Har haft en riktigt myshelg med familjen vilket det alltid blir när min bror kommer ner.  Igår kollade vi på två filmer - Maleficent och If I stay. Båda var superbra! Den sistnämnda filmen var dock så himla sorglig och fin samtidigt. Gjorde ont i hjärtat och blev hur berörd som helst. Jag brukar inte gråta till filmer men detta var annorlunda. En film som får en inse att man ska uppskatta allt upp till hundratio procent och att ta vara på livet och sina relationer. Söndag igen och idag ska vi uppvakta pappa extra mycket med god mat och presenter! all kärlek till familjen.
 
Har återigen en riktigt bra vecka att se framemot! En fyratimmars lång resa på onsdag med en aning för lite sömm gör mig absolut inget. Jenny och jag ska ta plats i globen för att se Ed Sheeran. Hans soundtrack har gått om och om igen ur högtalarna i flera år nu så att se han live kallar jag för maximalt lycka. 
2014-11-09
Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

snygg kappa!

2014-11-09 @ 14:27:30
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0