I'll wear black until they make something darker

 Shorts Levis / nike air / linne Forever21 / Blazer Stradivarius
 
Hej och hå! Har inte alls varit aktiv under den senaste tiden och anledningen till det är att det har varit så himla mycket i skolan. Har bara ett prov kvar och veckan efter tar jag sommarlov, hur underbart. I och för sig har det varit riktigt varmt de senaste dagarna och känns som att vi redan har sommarlov. Annars har jag  hunnit med att vara med mina vänner, firat min underbara farfar, kollat på 95:ornas bal, tagit årets första dopp och andra idag, varit på 9:ornas musikal och njutit av det fina vädret. Hoppas ni har haft det lika bra!
2014-05-25
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0