Spring no.2

Boyfriendjeans hm / Loafers KMB / Blus Filippa K
 
 De första tulpanerna för i år och ett tecken på att sommaren börja sakta men säkert närma sig med stormsteg. Innan dess går jag runt med ett leende på läpparna och njuter av att ha fina människor vid min sida och lever livet som en sextonåring bör göra. En obeskrivlig längtan, äventyr, spontanitet och ny atmosfär är fyra ord som prickar mitt kommande påsklov. Om ynka tjugiotre dagar får jag träffa min saknade vän i en annan del av vår kontinent. För tillfället erbjuder livet på en hel del äventyrer och det är stunder som jag sent kommer att glömma. Nästa äventyr;  bocka av mitt drömresemål.
2014-03-22
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0