Todays

Tröja (ny), ringar H&M / Jeans Cubus / Klocka River Island 
 
Hej f r e d a g! En kort dag i skolan, slutade redan vid tolv. Åkte in till stan för att inhandla lite nya träningsgrejer men hittade i stort sett inget. Snart ska jag bege mig mot simhallen för träning och ikväll kommer mina fina brudar hit. Blir nog en obligatorisk filmkväll med ben&jerry och annat gott. Min favoritklocka från River Island som ni ser ovan är dessvärre trasig. Just nu använder jag den mer som en accessoar, funkar det med! Är på jakt efter en guldig klocka. Födelsedagspresent nästa! hahaHa en fin mysfredag!
2013-09-20
Kommentarer
Postat av: Julia Kling

Så fin din blogg är Maggie :)

Svar: åhh tack Julia! du är fin:)
Maggie Huynh

2013-09-21 @ 23:18:36
URL: http://www.juliakling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0