16 år

Måndagen den tjugotredje september. Idag är det min födelsedag! Måste även gratulera min storebror. Vi har firat våra födelsedagar gemensamt nu i 16 år. Skiljer tre år mellan oss men fyller år på samma datum. Min bästa twinniebror, grattis♥.
 
Ikväll firar jag med min underbara familj, god mat, tårta och födelsedagspresenter. Om jag hinner ska jag övningsköra en stund, nervöst! Ska bli riktigt skönt med endast tre skoldagar denna vecka, välbehövlig långhelg. På torsdagen blir det den traditionella födelsedagsfikan med saknade kusiner och lördagskvällen firas med fina vänner. Ha en lika fin dag!
2013-09-23
Kommentarer
Postat av: Melissa

Grattis!! Hoppas du har en fantastisk födelsedag! :D

Svar: Tack fina Melissa!! Än så länge har den varit toppen:Dxx
Maggie Huynh

2013-09-23 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0