En dag att minnas

 
Idag fyller min underbara mamma år! Grattis till henne, den värdefullaste personen i mitt liv. Vi har firat här hemma med grillat och så har jag gjort en jordgubbstårta. Jag har bara umgåtts med min familj och Eva, mammas vännina, hela kvällen och vad jag älskar sånna här sommarkvällar. Kommer sakna min pappa och bror så himla mycket när vi åker på söndag, helt galet! Förutom att fira mamma har jag jobbat och imon är det minnsan sista jobbdagen för den här sommaren, har varit så himla roligt. Annars har jag gymmat och igår var vi hos Hedwig. Hon bor helt magiskt och det var så mysigt att vara där. Bilder kommer asap. Ha en fin kväll!
2014-07-11
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0