6 dagar kvar till..

 
På Söndag sitter jag på flyget med min mamma och planet tar oss till Beijing, kinas huvudstad. Ska bli så otroligt roligt då det var riktigt länge sen jag var där! Älskar verkligen landet eftersom jag har rötter därifrån. Vi ska främst hälsa på släktingar och vänner, sedan blir det en massa mat och mycket shopping såklart. Blir en lång vistelse, 3 veckor av ren lycka. Sedan kommer jag få jag spendera en himla massa tid med min mamma. Mor och dotter vacation skulle jag minst sagt kalla det för. Åh vad jag längtar. Går nog inte att beskriva hur lycklig jag är just nu! 
2014-07-07
Kommentarer
Postat av: Celine

Åh gud vad coolt! Vill verkligen besöka Kina någon gång!

Svar: Ja eller hur! Tycker verkligen att du ska åka dit när du har chansen! KRAM
Maggie Huynh

2014-07-07 @ 23:47:30
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0