Healthy snacks

 
Hej! Tillbaka till gamla och nya rutiner. Det är faktiskt skönt att börja skolan igen och komma igång efter all ledighet. Det har varit ett bra lov fylld med sena nätter, umgåtts med fina människor, ätit, shoppat och listan kan göras lång. Nyligen gjort mig en god mellanmål och ska alldeles strax slå upp böckerna för lite plugg. Har en jobbig huvudvärk som inte vill försvinna och är minst sagt riktigt trött så ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Annars har jag fått hem ett paket från mig till mig själv, men vad det är för något visar jag imon. 
 
i år ska jag våga ta chanser, våga misslyckas och framförallt våga satsa allt jag gör till hundratio procent. Jag vill inte hamna i ruta nummer ett igen för jag vill aldrig någonsin återvända. Heller inte ta skit från någon, aldrig mer. - en liten kom ihåg lapp till mig själv. 
2014-01-08
Kommentarer
Postat av: vh

Åh, ser jätte gott ut! :)

2014-01-08 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0