Dear friday,

 
En vecka fylld med träning, plugg och långpromenader är precis vad jag har haft. Slutade vid tolv men stannade kvar i skolan för att skriva klart en labbrapport. Jisses, vill inte tänka på hur många timmar det har gått åt till den dära rapporten. Skönt att ha det gjort iallafall! Åkte iväg och tränade efter, kände mig lite seg i början men efter ett hårt pass blev jag piggare. Långdistans och medley, en rätt så bra kombination enligt mig. Nu, äntligen har jag lite kvalitetstid med mig själv. Varm choklad, s'mores och film får mer än gärna hålla mig sällskap ikväll. Kan starkt rekommendera s'mores. Kex, choklad, marshmallows, kex, in i ugnen i ca 5 minuter och done! så himla enkelt och gott. xx
2013-10-04
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0