Presentation om mi

 
 
Hej där och välkommen till min blogg!
 
Maggie Huynh heter jag och är 16 år till hösten. Maggie är en tjej som gillar att anta nya utmaningar och utforska världen. En väldigt modeintresserad tjej med stora drömmar och mål!
Jag bor med min familj i en liten stad söder om Sverige vid namn oskarshamn och ska studera på oscarsgymnasiet med inriktningen naturvetenskap. När jag inte går i skolan simmar jag flera gånger i veckan och utöver det är jag en simskoleledare. Annars umgås jag gärna med min lilla familj, vänner eller så befinner jag mig på stan och shoppar.  I min blogg finner ni kläder, mode, mat, resor, äventyrer och foton. Kort sammanfattat: mitt liv. 
Ni får gärna kommentera och ställa frågor! x
 
 
stort tack till min fina kusin som hjälpte mig med bloggen! Ni hittar hennes blogg HÄR           
2013-06-23
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0