hello there, autumn!

 
ph/c
 
Invigt hösten genom att jobba hela eftermiddagen slash halva kvällen. Kan absolut inte klaga, riktigt roligt iallafall! Har gått och längtat lite smått till hösten. Att bära stickade koftor, dricka te, bädda sig ner i sängen med filtar, shoppa nya gose kläder, mysiga höstkvällar som på bilderna ovan, gå runt i boots och skinnjacka, sitta framför en brasa med sockor, somna till ljudet av regn, umgås med familjen och vänner. Det är bland det bästa jag vet, det hösten bidrar med. Sedan har jag så mycket annat att se fram emot bl.a min födelsedag vilket bidrar till att jag får övningsköra, och en weekend i huvudstaden
2013-09-01
Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

sv: åh tack! love xx

2013-09-02 @ 21:47:34
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Alma

Vad gott!!

Svar: Ja riktigt gott var det! kram xx
Maggie Huynh

2013-09-02 @ 22:22:19
URL: http://abraun.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0