För två dagar sedan

Äntligen kan jag bocka av ett kemiprov, som jag förövrigt avklarat idag! Känner verkligen för att slappa och komma bort från plugget de kommande dagarna samt umgås med mina amigos.Tränat efter skolan och kollat på en fotbollsmatch med fina vänner är vad jag har hunnit med idag. 
 
 
Min 16-årsdag, en dag som jag glömmer sent. Övningskörde för första gången i mitt liv samma dag. Mycket att ta in på en och samma gång men så himla kul!
topp och kjol, HÄR
 
En hemmagjord vit choklad tårta eller tårtor överhuvudtaget är det som födelsedagar är allra bäst på.  
 
Baddräkter, sport-tee, neccessär, pengar, biobiljetter och mina älsklings boots. Så himla nöjd, tack min kära familj!
 
 
Lyckan kunde verkligen inte överstiga max, men så fel jag hade. Blev meddelad om att jag hade vunnit denna grymt snygga skinnjackan ovan från modekungen.se. Hade tidigare anmält mig till glossfashions tävling och jag kunde verkligen inte ana att just jag skulle bli den lyckliga vinnaren. Är så himla glad och längtar efter att få ha en tjock stickad tröja under jackan, gillar att den är oversize. Bästa födelsedagen. Alldeles för bra. 
2013-09-26
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0