2 0 1 4

Firade in det nya året i min Rebecca Stella klänning. 
 
Januari. Här tog jag fram min kreativa sida och skapade Prada tavlan som fortfarande hänger på väggen.
 
Steg upp tidigt på helgerna för att göra en godare variant av frukost.
 
Våren började titta fram och nya vårkläder inhandlades i mars månad.
 
Minns den här bilden så väl och kändes verkligen som år sen. Var på festligheter med mina bästavänner.
 
Tog långa och välbehövliga sovmorgnar i min sköna säng.
 
Slut på nedräkningen, påsklovet var äntligen här! Packade min resväska med bland annat svenskt godis och marabou för en och en halv vecka hemma hos familjen Mårlid i Jacksonville, Florida. En sjukt kul resa som fylldes med underbara minnen.
 
Vi åkte till olika stränder för att bli några nyanser brunare.
 
Tilde och jag hade en heldag på stranden. Vi tog med oss deras surfingbräda vilket var hur kul som helst.
 
Hade en privatchaufför till vän<3. Vi shoppade en hel del och åt cheesecake på cheesecake factory.
 
Umgicks med Tildes vänner, firade påsk och hade en kunglig frukost.
 
Var brunare än någonsin efter hemkomsten från USA.
 
 Firade Valborg i slutet av April.
 
Maj månad bjöd bland annat på kusinens ball och materiell lycka.
 
Juni. Tog sommarlov vilket firades med klassen och vänner. En vecka efter firade vi midsommar hemma hos Elin.
 
Åt lyxfrukost på sängen. Vad skulle jag göra om inte det existerade...
 
Kombinerade olika plagg och fyllde på kategorin style.
 
Fotade en hel del med bästa Celtina.
 
Firade min underbaraste och käraste mamma på hennes födelsedag med grillat, jordgubbstårta och presenter ute på altanen.
 
Juli. Åt ute med dessa brudar och dagen efter var vi ett gäng på Latitud57. Jobbade även som siminstruktör under denna månad.
 
Kärlek. Månaden forsatte att leverera. Mamma och jag åkte till Kina i tre veckor och hälsade på min morbror och hans familj, min farfar och mammas vänner i Beijing. Detta var så efterlängtat att träffa min andra familj! Gjorde så mycket nytt och kul under de tre veckorna och tiden gick alldeles för fort. 
 
Min finaste mamma, är så himla tacksam för resan och för att hon har lyst upp min vardag under hela året vilket hon fortfarande gör idag.
 
Augusti. Åkte till Mörtfors med Celtina.
 
Var lycklig.
 
Festade i kalmar med dessa tjejer.
 
Tilde flytta hem igen och jag umgicks med dessa två.
 
Började mitt andra år på gymnasiet och min bror bosatte sig i en annan stad för plugg. Hälsade på han på helgerna.
 
Fyllde 17 år och hade knytkalas här hemma med tjejerna med massa gott.
 
 Helgen efter blev jag överraskad med middag och detta är något jag sent kommer glömma.
 
Mor och dotter- kvalitetstid.
 
Oktober.En weekend i Göteborg hos Amanda med favoriterna.
 
Firade Halloween.
 
November. Åkte till huvudstaden med Jenny för att gå på Ed Sheerans magiska konsert. gåshud rakt igenom.
 
December. Julstämningen var på topp och söndagarna fylldes av nybakta lussekatter.
 
Tjugofjärde december. Julafton firades hemma hos min kusin Belinda. Var så himla trevligt med mycket god mat och skratt.
 
 
Händelserik år och hoppas verkligen på att 2015 kommer fortsätta i samma spår. Januari, so far so good.
2015-01-31
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0