Höstlovet

 
Favoritstaden Göteborg. Dagarna bestod av god mat (höjdpunkten var La gondola och The Barn), shopping, bio och en himla massa mys med underbar omgivning. Amanda gjorde även färganalys på oss allihopa vilket var riktigt intressant, kom fram till att jag är en vinter. Hade det så roligt och det går verkligen inte att inte skratta när man är med dessa tjejer. Var helt slut när jag kom hem och däremellan hann jag med jobb och några myskvällar med mina föräldrar. Höstlovet avlsutades på topp med Halloween firande.
 
 
2014-11-08
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :)

Svar: Det var det verkligen :)
Maggie Huynh

2014-11-08 @ 17:04:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0