Tips på sommarklänningar

ett,två,fem här | tre här | fyra här | sex här | sju här | åtta här
 
 
ett här | två,fem här | tre här | fyra här |  sex,sju,åtta här
 
 
 
Babyblått, pastelrosa och vitt ingår i kategorin sommarens toner. Denna sommar satsar jag på asymmetriska - oversize -mönstrade och tunna axelbands klänningar, något jag själv kommer att gå runt i. Tips till er som också letar efter något liknande att ha vid finare tillfällen eller bara strosa runt i. Mitt hjärta slår dubbelt när jag ser dessa skönheter till klackar. Vill så gärna ha alla! Funderar på att beställa nummer fyra dock verkar de svåra att gå i men går ju knappt att motstå de. Tipstips!
2014-05-26
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0