Last day in paradise

Sweet Tea, så underbart god!
 
Sista dagen i paradiset spenderades på Pace Island. Vi åkte till poolen inne på området och solade och badade. Sedan lunchade vi ännu en gång på Panera - mitt favoritställe, de har riktigt goda och fräscha sallader!  Efter det åkte vi hem och jag packade det sista och sedan åkte vi till flygplatsen. Var tråkigt att lämna Mårlid och USA, älskar verkligen stället och inom en snar framtid måste jag bara åka tillbaka till USA igen. En kort summering: Jag har träffat nya människor, pratat amerikanska, bilat rund staden, gjort galna saker, levt som en amerikan, förälskat mig i USA, fått nya perspektiv på livet och framförallt vågat ta risker och stigit ur säkerhetszonen.
 
Jag är så oerhört tacksam över att jag fått vara hos de och att de har tagit hand om mig! Snart ses vi igen!  Väl på flygplatsen köpte jag mig en Sweet tea- något som vi drack jämt, medan jag väntade på flyget. The sunset is lovely, sa en dam till mig och kunde inte mer än hålla med henne. Bilden ger verkligen ingen rättvisa. Mellanlandade i Atlanta och Amsterdam och efter ca 13h på flyget var jag framme i Stockholm. Tog sedan tåget till Kalmar och blev upphämtad av min familj. The world is a book and those who do not travel read only one page. Kunde inte ha sagt det bättre själv. 
 
2014-06-01
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0