Fifty shades of grey // My blog is turning one

Foto: Celtina Huynh | Redigering och Modell: Jag | KameraCanon EOS 500D, Canon EF 50mm f/1.8 II 
 
 
365 dagar har passerat sedan jag skapade min blogg. För exakt ett år sedan visste jag inte vad jag ville åstadkomma med bloggen, jag visste inte hur man skapade ett inlägg eller hur underbart det är att blogga, heller hur otroligt roligt det är att fota och dela med mig av mina bilder till er kära läsare. Tanken med min blogg var dels på grund av att kolla tillbaka på alla gamla händelser och för att ha något att minnas. Intresse ökar för varje dag som går och om jag skulle kunna leva på att blogga? Utan tvekan. 
2014-06-21
Kommentarer
Postat av: vh

så fin du är! :D

Svar: Tack så mycket vh!! :)
Maggie Huynh

2014-06-22 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0