Coming up; leo shoes

 
En tjuvitt på en av mina outfits från förra veckan, bilder på hela outfiten kommer snarast. Jag hade en riktigt bra midsommar med underbara vänner. Vi lagade mat, pratade och skrattade hela kvällen och sedan åkte jag och Jenna till en tjej som höll i en fest, blev dock en liten stund. Vi var nog rätt så belåtna efter den dagen. Idag har jag varit på gymmet med mamma och resten av tiden har spenderats hemma hos Jenna tillsammans med Elsa och Hampus. Vi har lagat tacos och haft deeptalk. Så himla tacksam att jag har er!  
2014-06-23
Kommentarer
Postat av: Sara - träning och hälsa

Så snyggt :D ser fram emot att få se hela!

Svar: Åhh tack! vad kul att höra!! :D
Maggie Huynh

2014-06-23 @ 01:40:36
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh så fina shorts!

Svar: Tack så mycket! Det är Levis 501:or. Kram
Maggie Huynh

2014-06-23 @ 09:45:03
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0