Nyår

 
Hoppas ni alla haft en bra nyårsafton! Min började i simhallen tidigt på morgonen och tränade i ca tre och en halvtimme. Simmade milen och är riktigt glad över att jag tog mig genom hela passet. En riktigt bra start på nyårsafton helt enkelt. Sedan gjorde jag efterätten och packade ihop allt för att dra mig vidare mot Jennifer där tillsammans med Elsa och Jenny. Vi åt och hade det riktigt bra. Sedan drog vi vidare till en annan tjej och fick även träffa mina vänner men också nya människor. Firade tolvslaget på torget och avslutade tjugohundratretton på ett bra sätt. Men hade inte alls den bästa starten på 2014 och vi får hoppas på att året blir bättre. 
2014-01-03
Kommentarer
Postat av: vh

mysigt! :)

2014-01-03 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0