februari månad

 
 
Februari börjar närmar sig sitt slut och jag välkomnar värmen med en stor öppen famn. Har inte alls använt kameran flitigt denna månad vilket har varit väldigt tråkigt. Något som jag kanske ska ta med mig till nästa månad.
 
Har iallafall shoppat i kalmar och inhandlat två fina kappor. Gått en promenad innan snön hann smälta bort med bra musik i lurarna. Prövat ett par kickass träningstights, står högst upp på min önskelista(!). Fått en allt för bra present av min käre bror, helt klart det bästa på hela månaden. Där jag spenderar min lilla tid. Skaffat en vit drömfångare. Amerikanska pannkakor med min efterlängtade vän. Lunch i kalmar med fina tjejer. 
2014-02-21
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0