Healthy food

 
Har börjat med ett kostschema i och med att jag tränar. Tonfiksröra är något att rekommendera både nyttigt och gott, dock har jag endast ätit det med sallad. Idag gjorde jag detta ovan till min kära bror, toast med tonfiskröra. Det uppskattades verkligen! 
 
Tonfiskröra recept:
1/2 rödlök
1 dl kvarg
Tonfisk i burk (rinnande vatten)
Peppra och salta efter smak
 
 
Till mig själv gjorde jag tonfiskbullar. Blev himla gott och dessutom är det riktigt enkelt att tillaga. Både kalorisnål mat och stillar hungern.
 
Tonfiskbullar recept:
Tonfisk i burk, 150 g (rinnande vatten)
1 riven morot
2 st ägg
1 klyfta vitlök
Salta och peppra efter smak
Blanda samman allt och stek bullarna i en stekpanna.
 
Sås recept:
1/2 dl kvarg
1 klyfta vitlök
salt
 
2014-08-16
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :)

Svar: Verkligen! :)
Maggie Huynh

2014-08-16 @ 22:16:03
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0