Floral Jumpsuit

 
Jumpsuit och skor från Kina / Skinnjacka Jofama by Kenza / Clutch Monki
 
Onsdag eftermiddag. Har verkligen haft underbara dagar, vill inte att sommarlovet ska ta slut. Däremot ska det bli skönt att komma tillbaka till gamla rutiner igen. Igår lunchade jag och Jenny på stan, fick bli den nya indiska restaurangen Tandoori. Riktigt gott var det! Sedan åkte jag iväg till gymmet och körde kondition samt magpass. Det är så skönt att komma tillbaka till träningen och gymmet, ska bocka av flera pass i veckan. Senare på kvällen ska jag och mamma åka till Påskallavik och hälsa på Olle och Anita. Efter det blir det ett mag - och rumppass.
 
2014-08-13
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sjukt snyggt!

Svar: Åh tack vad glad jag blir!!
Maggie Huynh

2014-08-13 @ 15:41:34
URL: http://bloggenomkajsa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0