Wave after wave

 
Hemkommen från paradiset, landade i Sverige igår och var så himla bra att äntligen få träffa min familj och mina vänner igen dock saknar jag redan allt! Har haft det sååå himla bra hos Mårlid och har haft elva oförglömliga dagar med de och Tilde. Vi har hunnit med så mycket och jag ska försöka att lägga upp bilder från resan. Går inte riktigt att beskriva allt, men kan kort säga att jag trivs som fisken i vattnet där borta. Är himla lättad över att jag klarat hela flygresan hem själv och allt gick toppen! Vi har i stort sett ätit mycket varje dag, badat, surfat, shoppat, varit i Georgia, festat, besökt skolan, umgåtts med Tildes vänner m.m och haft det underbart! På de övre bilderna var vi på stranden och vi hade även med oss massa frukt och snapples. Tillbaka till verkligheten det vill säga skolan. Var i skolan idag och skrev ett nationella prov och har hunnit med att packa upp mina saker. Imon är det sista skoldagen för denna vecka och även valborg. Skönt.
2014-04-29
Kommentarer
Postat av: GoForFit

Åh vad härligt :)

Svar: Ja verkligen, så himla skönt! :) xx
Maggie Huynh

2014-04-29 @ 19:13:15
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0