Jacksonville

 
Glad påsk allesammans! Resan hit gick riktigt bra. Har hittills haft det jättebra och det är så himla kul att återigen få träffa familjen Mårlid! Så himla häftigt att vara här och skönt med värme. I torsdags gick vi runt området, där de bor och åkte vidare till Walmart, fanns allt möjligt och dessutom var det himla billigt. Vi åkte vidare till deras skola och kollade på en baseball match där skolans baseball lag mötte ett annat lag från New York. På kvällen åt jag och Tilde ute och umgicks sedan med Ashton, Devon och Zack. Himla go umgänge. Igår shoppade vi hela dagen och grillade hamburgare på kvällen. En av mina bästavänner, Jenna, fyllde sjutton år igår. Grattis hjärtat och hoppas att du har haft en toppen födelsedag! 
Hann även med lite shopping idag på förmiddagen och köpte mig en ny bikini från VS. Längtar tills jag får inviga den! Har haft en jättemysig eftermiddag och kväll då vi har firat påsk och ätit god påskmat! Imon ska vi till USA:s äldsta stad så det ska bli kul! Hoppas ni har haft det lika bra. 
2014-04-20
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0