Nytt

Från lindex och kappahl.
 
Idag har jag varit i stan och lunchat med mamma, alltid skönt med mor och dotter tid! Kikade i affärer och hittade grejerna ovan. När jag har hittat en svart- och vit polotröja är min samling komplett, än så länge får det duga med en grå. Åkte sedan till simhallen för att hjälpa till med en utbildning. Fick visa vändningar och de olika simsätten. Inte nog med det, fick världens chock när jag såg en person där, alltså i OSKARSHAMNS SIMHALL. Berättar mer om det senare! Nu måste jag kila iväg till Jenny, ska laga middag med mina fina tjejer. Ha en fin lördag!
2013-10-05
Kommentarer
Postat av: Celtina

Så fina inköp! Tröjan ser ju himla mysig ut!

Svar: Tack finis! Den är riktigt gosig:). xx
Maggie Huynh

2013-10-05 @ 21:29:09
URL: http://chuynh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0