Weekend in stockholm

 
 
Har haft ett riktigt bra lov varav fem dagar spenderades i huvudstaden. Det har varit så himla roligt i stockholm och framförallt minnesvärt! Vi har ätit väldigt mycket och det ni ser på bilderna är inte ens hälften, umgåtts med mina släktingar som jag har saknat så, promenerat runt gamla stan och kollat i affärer. Vi hann även med att gå på bio, fick bli Thor och den var verkligen bättre än mina förväntningar. Kan starkt rekommendera den! Som sagt var vi där för att se Bruno Mars. Obeskrivligt bra!! Den känslan när alla i Globen dansar till Locked out of heaven, är något som jag vill uppleva igen. Med andra ord, jag fick rysningar när han sjöng. Så mycket lycka!!
 
Kvällen kunde verkligen inte ha avslutat på ett bättre sätt. Träffade Angelica Blick efter konserten. Hon var riktigt snäll och trevlig, vilka upplevelser alltså. Dagar jag sent kommer att glömma.
2013-11-06
Kommentarer
Postat av: vh

Alltid så fina bilder :)

Svar: Åhh tack så mycket vh!!:)
Maggie Huynh

2013-11-11 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0