12-11-13

Redigering o ph 1, 3 Celtina | 2, 4 me |
 
Vad gäller bildfronten måste november månad vara en av de sämre månaderna. Hinner knappt fota något eftersom det fort mörknar ute. Föredrar hellre sommar och därav får ni fyra bilder från somras. I söndags var det ju farsdag, fikade hos farfar och firade pappsen med en finmiddag. Celtina var även hos mig en stund och höll mig sällskap. Annars då? Jag har tränat, pluggat och har en riktigt skön vecka framför mig, då jag nästintill slutar tidigt varje dag. Underbart!
2013-11-12
Kommentarer
Postat av: Julia

Maggie din blogg är så himla fin och vilka fina bilder på er :)

Svar: åhhh tack Julia!!
Maggie Huynh

2013-11-13 @ 21:29:34
URL: http://juliakling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0