WIN

 
Kan knappt fatta att 2013 är snart över. Ett helt år har gått och så mycket har hänt på bara så kort tid. Först och främst har jag upplevt nya saker som jag trodde aldrig skulle ske, jag har växt som person och verkligen njutit av det minsta lilla. När jag tänker tillbaka måste nog detta året vara ett av de bättre. Visst, allt har inte alltid gått åt rätt håll men det är jag tacksam över. De små misstagen jag gjort har fått mig att växa som en stark individ. Just nu tänker jag ta nya andetag och blicka framåt för 2014 ska bli ett oförglömligt år. Som man säger, nytt år nya möjligheter. Stort tack till de som gjort mitt år till ett av de bättre, ni är för bra.
 
Imorgon väntar det traditionella nyårspasset på mig och mina träningsvänner. Det är nämligen årets hårdaste simpass och förra året simmade vi 12000 meter. Är så himla pepp, nu kör vi!! Sedan firar jag in tjugohundrafjorton med mina favoriter klädd i en av Rebecca Stellas fantastiska skapelse. Vi ska laga trerätters hos Jennifer och ha det trevligt sedan blir det utgång. Kommer nog inte att blogga mer för det här året utan visar isånnafall bilder på hela nyårsoutfiten imon. Önskar er ett stort gott nytt år och hoppas att ni får en lika bra avslutning på året! Ni är guldvärda
 
2013-12-30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0