Five days until Christmas

 
Fem dagar kvar till Julafton och jag har hunnit med en massa grejer de senaste dagarna. Idag har jag gjort ett sista prov för i år vilket känns hur skönt som helst. Efter skolan följde Felicia med mig hem och vi bakade Oreo mud cake inför julavslutningen. Vi ska nämligen ha en liten knytkalas imon och alla ska bidra med något. Har förövrigt varit i stan med mamma och handlat julklappar, har en del kvar men ska försöka hitta de sista klapparna imon. Köpte även en riktigt fin klänning men tvekar på om jag ska behålla den och främst om den kommer till användning. Det är sånt som märks. Nu vill jag bara ha en vit julafton med massa julmat, längtar!
2013-12-19
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0