Bomberjacket

 
Trivsel på högsta nivå, är helt såld på min nya bomberjacka. Liknar Filippa k:s modell i roséguldiga detaljer fast för en helt klart billigare peng.
 
Har shoppat en del på mellandagsrean med fina tjejer i kalmar. Visar mina senaste fynd imon och mina julklappar nästa vecka, är förövrigt galet nöjd. I onsdags blev jag sminkad av min fina kusin eftersom hon håller på med ett projekt. Det är alltid roligt att träffa henne samt hennes pojkvän eftersom det är inte ofta de kommer ner till Oskarshamn. Förhoppningsvis dyker resultatet upp här på bloggen och jag kommer att berätta mer om det senare. Gymmade igår och hade en VS fashion show marathon med brudarna. Hoppas att ni har haft det lika bra! Kram 
2013-12-28
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0