Tisdag

Gårdagen bjöd på joggingtur med vännen. Har sprungit en hel del i sommar eftersom jag har haft uppehåll från simningen. Gillar det mer och mer för varje gång. Tur som jag har springer jag med min joggingmate vilket blir mycket roligare! Vi peppar och pushar varandra, jätteviktigt enligt mig. På eftermiddagen var vi iväg och handlade mat till kvällen: grillat. Tjejsnack är något som vi är absolut mycket bra på.
Även måndagen har varit lika bra som förrgår, förr förrgår, förr förr förrgår. Ja ni förstår nog budskapet. Avrundade kvällen med en massa onyttigheter. F I N N E M A N G.
 
Vi får se vad tisdag har att bjuda på. Ha en fin dag! Xx
2013-08-13
Kommentarer
Postat av: Dai So

Vilken fin blogg Maggie :)

Kram

Svar: Riktigt kul att Dai So kikade in här! Tack så jättemycket, hoppas att allt är bra med er! :)

Kram
Maggie Huynh

2013-08-13 @ 15:23:22
URL: http://fikafikar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0